Descriere: suport carton dcl 130gmp
Finisare: taiere la format
Tipar: policromie
Personalizare: conform modelului cerut de client
Flyere, fluturasi carton 130 gmp
Tiraj | A6 – Faţă (10,5×14,8 cm) | A6 – Faţă/Verso (10,5×14,8 cm) | A5 – Faţă (14,8×21 cm) | A5 – Faţă/Verso (14,8×21 cm) | 21×10 cm Faţă | 21×10 cm Faţă/Verso | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
50-99 exemplare | 1,00 | 1,40 | 1,48 | 2,00 | 1,20 | 1,60 | |
100-199 exemplare | 0,75 | 1,00 | 1,10 | 1,45 | 0,88 | 1,18 | |
200-299 exemplare | 0,57 | 0,76 | 0,82 | 1,10 | 0,66 | 0,88 | |
300-499 exemplare | 0,49 | 0,64 | 0,70 | 0,94 | 0,56 | 0,75 | |
500-999 exemplare | 0,40 | 0,53 | 0,59 | 0,78 | 0,47 | 0,62 | |
>1000 exemplare | 0,32 | 0,42 | 0,48 | 0,67 | 0,38 | 0,49 | |
>2500 exemplare | 0,29 | 0,38 | 0,40 | 0,63 | 0,29 | 0,44 |
- o față 75 lei / model
- față-verso: 120 lei / model
- – dcl 150 gmp: +0,020 lei/buc
- – dcl 200 gmp: +0,035 lei/buc
- – dcl 250 gmp: +0,050 lei/buc
- – dcl 300 gmp: +0,060 lei/buc
Flyerele sunt unelte necostisitoare prin care vă puteţi face cunoscute ofertele în zonele de interes pentru categoria de clienţi vizată. Flyerele sunt instrumente prin care puteţi anunţa clienţii carora vă adresaţi în legatură cu noi promoţii, oferte, concursuri şi alte anunţuri privitoare la afacerea voastră.Câteva reguli de alcatuire a flyerelor vă vor ajuta să găsiţi cea mai bună opţiune pentru afacerea voastră:
Flyerele trebuie să rămână instrumente de advertising ieftine si eficiente.
Trebuie să conştientizaţi modelul de ansamblu al afacerii pentru care veţi proiecta flyerul. De asemenea trebuie să ştiţi cu ce consumatori aveţi de-a face pentru a şti pe ce ton să vă concentraţi mesajul, ce culori să folosiţi în alcatuirea sa, ce cuvinte sunt la modă, ce expresii vor ieşi din calcul şi ce nevoi şi probleme acoperiţi prin soluţiile prezentate. În funcţie de toate aceste caracteristici veţi stabili şi calitatea hârtiei, grosimea şi mărimea flyerelor .Un flyer de calitate are în compoziţia sa menţionate toate detaliile afacerii, adresa, numere de contact, nume de contact, orar de activitate, adrese de e-mail, nume de website, logo. Toate acestea sunt menite să creeze un sentiment de credibilitate în rândul clienţilor şi calitatea flyerelor se revarsă asupra calitaţii produselor şi serviciilor oferite.